Колеги интересува ме на кой от трите белега да зацепя ремъците.В ръконодството пише на Т белег обаче при мен такъв няма..има две дупки около 8-9 милиметра и след тях има един стърчащ нит,който е около 5 милиметра.В момента ремъците са зацепени на този стърчеащ нит.Обаче няма такава мощност колата,каквато трябва да има една истинска алфа.А и разхода е висок,което ме навежда на мисълта за неправилно зацепване.
Известие
Collapse
No announcement yet.
На алфа 33 8 клапана с карбуратор,кой точно е белега за зацепване на ремъците
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ventutsy Покажи съобщениеКолеги интересува ме на кой от трите белега да зацепя ремъците.В ръконодството пише на Т белег обаче при мен такъв няма..има две дупки около 8-9 милиметра и след тях има един стърчащ нит,който е около 5 милиметра.В момента ремъците са зацепени на този стърчеащ нит.Обаче няма такава мощност колата,каквато трябва да има една истинска алфа.А и разхода е висок,което ме навежда на мисълта за неправилно зацепване.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
-
Аз така направих с отверката като се усъмних че нещо не е наред.Ама в ГМТ на 1 цилиндър (т.е. като избута отверката най-навън) на маховика няма никакъв белег. В момента е зацепена на 2-3 зъба от ГМТ.Колата пали и работи относително стабилно.Но ме интересува дали ако се зацепят белезите на разпр. валове точно при най-високата точка на буталото на първи цилиндър,ще заработи мотора по-добре и ще свали ли разхода например.alfa 33 1.5 boxer-85
Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема
Comment
-
Всеки боксер, независимо от година на производство, кубатура или модел има белег Т на маховика. Това е ГМТ и всяко друго зацепване на друго място е неправилно . Освен, че мотора губи мащност и равномерен ход, има и голяма вероятнос да удари клапан в буталото, ако не е зацепен на точните белези.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеВсеки боксер, независимо от година на производство, кубатура или модел има белег Т на маховика. Това е ГМТ и всяко друго зацепване на друго място е неправилно . Освен, че мотора губи мащност и равномерен ход, има и голяма вероятнос да удари клапан в буталото, ако не е зацепен на точните белези.alfa 33 1.5 boxer-85
Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема
Comment
-
Белега си е там,леко вкопан е вероятно покрит с ръжда и затова не го виждаш,няма и да го видиш просто така .Вземи един контактен спрей и пръскай там където смяташ.че е белега той ще си проличи,при мен така стана .
Аз да питам по разбиращите , възможно ли е шайбата на 2ри и 4ти цилиндър да се набие грешно тоес има ли някакви легла за да неможе да баде сложена погрешно , питам защото колата е била удряна а въпросната шайба счупена и сменена ?Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Първоначално публикувано от ventutsy Покажи съобщениеБлагодаря за отговора колега! Утре ще търся по-внимателно,защото явно тоя белег е трудно забележим. И още един изключително тъп въпрос.Дали е възможно ремъците да са зацепени на 180 градуса,т.е. нали на 1 оборот на разп валове отговарят 2 оборота на коляновия вал.Та дали колата ще пали ако са зацепени ремъците на с 180 градуса грешка?!?
---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:49 ----------
Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщениеБелега си е там,леко вкопан е вероятно покрит с ръжда и затова не го виждаш,няма и да го видиш просто така .Вземи един контактен спрей и пръскай там където смяташ.че е белега той ще си проличи,при мен така стана .
Аз да питам по разбиращите , възможно ли е шайбата на 2ри и 4ти цилиндър да се набие грешно тоес има ли някакви легла за да неможе да баде сложена погрешно , питам защото колата е била удряна а въпросната шайба счупена и сменена ?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщениеБелега си е там,леко вкопан е вероятно покрит с ръжда и затова не го виждаш,няма и да го видиш просто така .Вземи един контактен спрей и пръскай там където смяташ.че е белега той ще си проличи,при мен така стана .
Аз да питам по разбиращите , възможно ли е шайбата на 2ри и 4ти цилиндър да се набие грешно тоес има ли някакви легла за да неможе да баде сложена погрешно , питам защото колата е била удряна а въпросната шайба счупена и сменена ?
Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti
Comment
-
Е как ще се обиждаме,издирваме от край време къде спят магаретата :Д събудихме доста от тях даже допинг им дадохме , ама явно има гътнати и безвъзмездно изядени .
П.С. поне при мен белезите при зацепване на ангренажните колела имаха разлика с половин зъб при абсолютно точно Т ,няма как да се направи да цепи косъма .Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Блатодаря колеги! Намерих го белега,вижда се само когато е напръскано с WD .Зацепих ремъците както трябва,защото бъха избягали с един зъб.Колата като чели почна да върви повече.alfa 33 1.5 boxer-85
Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема
Comment
-
И двете глави ли бяха избягали?
Прави ми впечатление, че не си много убеден, че върви по-добре.
Преди да запалиш превъртя ли го на ръка няколко оборота и после пак да провериш как са белезите?
Питам, защото и едната глава да е зацепена грешно, пак се усеща голяма разлика.
Пак си провери центровката!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment